Davids reseblogg

Rekord på 60 meter kramar

Kategori: Gotland

Sicken trevlig och intensiv kväll det har varit. Jag har nog aldrig kramat så många människor i mitt liv. Man skulle kunna tro att det var månen jag ska till, men sanningen är att ni bara är väldigt underbara vänner.
Jag hoppas att vi kan hålla så mycket kontakt som möjligt under terminen, via fejsbook och mobil ska jag prata öronen av er så länge ni står ut. Ni får givetvis också kontakta mig under dygnets alla timmar (toalettbesök undantagna). Jag har också i stort sett samma lov som ni stockholmskids.

Hur trevligt det än var att se alla bekanta ansikten fick det mig också att inse att jag har cirka en dag på mig att trycka ner alla mina ägodelar i en väska. Så imorgon blir det krafttag!

Ett extra shout out till Ingela som troligen också kommer flyga (bokstavligen) sin kos inom en snar framtid. Jag är inte orolig över hur vi ska hålla kontakten, vi har varit vänner så länge att telepati inte känns avlägset. Jag önskar dig all lycka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: